Radovan Mamrilla

Marketingový konzultant

Radovan Mamrilla

Dosahovanie konkrétnych výsledkov so spokojnosťou klientov sú pre mňa kľúčové. Vďaka precíznosti a dôrazu na detaily pomáham firmám z kategórie MSP efektívne riešiť problémy a vytvárať stratégie, ktoré sú založené na objektívnych dátach a informáciách. Mám skúsenosti s manažmentom, marketingom a obchodnými procesmi, čo mi umožňuje ponúkať komplexné riešenia prispôsobené potrebám klientov. Ako zodpovedný a spoľahlivý odborník si zakladám na tímovej spolupráci a rešpektovaní rôznorodých názorov. S mojou flexibilitou a schopnosťou prispôsobiť sa rôznym situáciám pomáham firmám dosahovať ich ciele a zvyšovať ich konkurencieschopnosť na trhu.

Radovan svojim klientom ponúka kombináciu odborných znalostí a skúseností v týchto kľúčových oblastiach, čím pomáha firmám zvyšovať ich efektivitu, konkurencieschopnosť a dosahovať lepšie ekonomické výsledky na trhu.

Radovan vám rád poradí v týchto oblastiach:

Strategické plánovanie a riadenie

  • Pomoc pri tvorbe a implementácii efektívnych podnikových stratégií
  • Optimalizácia obchodných procesov s dôrazom na SMART KPI
  • Zlepšovanie koordinácie tímov a procesov pre dosiahnutie lepších výsledkov

Implementácia podnikovej stratégie

  • Podpora pri presnom nastavení strategických cieľov a smeru firmy
  • Efektívna implementácia a monitorovanie pokroku
  • Zlepšovanie rozhodovacích procesov a dosahovanie merateľných výsledkov

Digitalizácia firemných procesov pomocou CRM

  • Zavádzanie CRM systémov pre centralizovaný prehľad o kľúčových procesoch
  • Automatizácia administratívnych a obchodných úloh pre zvýšenie efektivity
  • Zlepšovanie riadenia cash flow a finančných procesov

Marketing a obchodný manažment

  • Tvorba marketingových stratégií pre B2B aj B2C segmenty
  • Implementácia CRM na zlepšenie zákazníckej podpory a obchodných procesov
  • Zvyšovanie viditeľnosti značky a predaja prostredníctvom efektívnych kampaní

Finančná optimalizácia a analýza

  • Presný prehľad o finančnom zdraví firmy
  • Optimalizácia nákladov a lepšie riadenie investícií
  • Zlepšovanie ziskovosti prostredníctvom detailných finančných analýz

SWOT analýza

  • Identifikácia silných a slabých stránok firmy
  • Analýza príležitostí a hrozieb na trhu
  • Pomoc pri strategickom plánovaní a zvyšovaní konkurencieschopnosti

Komplexné hodnotenie zákazníckej skúsenosti

  • Mystery shopping a hodnotenie zákazníckej podpory
  • Zlepšovanie zákazníckych skúseností a zvyšovanie spokojnosti
  • Zvyšovanie tržieb prostredníctvom lepšieho zákazníckeho servisu

Posledný príspevok

Kontakt

© Copyright 2024 | Všetky práva vyhradené.